Contactati-ne pentru mai multe detalii

+4021 326 06 01

Despre noi

Ultimul update: 22 November 2012
Desprenoipic

Ascelis – beyond numbers este, de 16 ani, partenerul a peste 100 de clienţi în expertiză contabilă si consultanţă de business. Serviciile de expertiză şi consultanţă destinate clienţilor sunt acreditate CECCAR, Camera Consultanţilor Fiscali şi Ministerul Muncii. Din anul 1997, dezvoltăm strategii durabile impreună cu partenerii noştri. Consultanţa noastră este susţinută prin experienţa profesioniştilor implicaţi în activităţile dumneavastră. Considerăm că experienţa şi profesionalismul reprezintă 2 atribute esenţiale de diferenţiere a consultanţei noastre în domeniul fiscal şi cel de business.

Expertiză contabilă

Oferim afacerii tale design-ul sistemului contabil, respectând principiile şi metodele eficiente de lucru, implementând şi controlând activităţile. Expertiza Ascelis este îndreptată special în interesul clienţilor . Recomandările şi analizele de contabilitate sunt legalizate şi avizate de către toate instituţiile şi organismele acreditate, specializate în controlul calităţii serviciilor prestate în folosul dumneavoastră. Contabilitatea primară, declaraţiile financiare periodice, întocmirea rapoartelor şi registrelor obligatorii, valorificarea inventarierilor anuale reprezintă baze esenţiale pentru planul strategic de expertiză contabilă dezvoltat de noi orice partener.
Expertiza noastră contabilă este mereu în schimbare corelată cu evoluţia business-ului dumneavoastră. Ascelis ţine pasul cu nevoile curente ale companiei tale, raportandu-ne la ajustările obligatorii, la provizioanele specifice, la reevaluarile activelor – toate influenţând radical poziţia de top a situaţiei financiare.

Consultanţa Business:

Ascelis oferă consultanţă exclusivă de business tuturor clienţilor care doresc să-şi eficientizeze planning-ul şi care doresc să descopere alternative viabile de investment, absorbţie de fonduri şi strategie de business durabilă pe termen mediu-lung.
Consultanţa de business are ca plan central întocmirea de planuri sustenabile . Prin experienţa Ascelis, partenerii noştri vor căpăta learning-ul necesar în a-şi adjudeca oportunitările apărute. Suportul este garantat prin consultanţii noştri de business axaţi pe studiile amănunţite de fezabilitate şi pe stricta centralizare a documentaţiei privind contractele de creditare, fonduri de investiţii şi leasing.

Consultanţă cu experienţă

Suntem prezenţi pe piaţa din România încă din 1997 şi oferim servcii exclusive de contabilitate şi expertiză, asistenţă fiscală, consultanţă în afaceri, în resurse umane şi în salarizare .
Portofoliul nostru cuprinde peste 100 de parteneri ce activează în diferite domenii: producţie, comerţ – inclusiv import- export, comerţ online, comerţ prin automate, servicii de telecomunicaţii, IT, energie eoliană şi solară, constructii.
Ne-am decis ca evoluţia să fie deviza noastră in anul 2013. Astfel, ne-am dorit o nouă perspectivă de imagine – un rebranding având ca bază experienţa şi claritatea Clas Fin-Expert. Altă imagine, insă aceeaşi dedicare asupra activităţilor derulate cu profesionalism, încadrate în planul strategic de consultanţă şi evaluare.

Consultanţă în resurse umane:

Munca reprezintă resursa cea mai fiscalizată, un mijloc permanent de acoperire a cheltuielor bugetare, procentele şi numărul taxelor aferente fiind reclamate în permanenţă de societăţile comerciale.
De aceea, Ascelis propune o abordare completă în ceea ce defineşte domeniul resurselor umane prin: modalitaţile de calcul, întocmirea şi administrarea documentelor privind relaţiile în cadrul contractelor de muncă, întocmirea şi înregistrarea statelor de plată, întocmirea şi raportarea declaraţiilor privind bugetul fondurilor sociale, evidenţa fişelor fiscale.

Dacă evoluţia este determinată de tranşarea fondului de investiţii şi capacitatea de gestionare a creditelor, atunci resursele umane coerente reprezintă siguranţa funcţionalităţii administrative şi procedural din cadrul firmei tale.

Echipa de consultanţi cu experienţă

Integrem în compania noastră o echipă formată din 21 de consultanţi cu experienţă: experţi contabili, auditori şi consultanţi fiscali, economişti, inspectori în resurse umane şi specialişti IT.
Echipa de consultanţi oferă servicii full service partenerilor, astfel încât expertiza să constituie o raportare exhaustivă a situaţiei fiscale şi salariale a comapaniei pe care o deţii.
Echipa ta profesionistă de angajaţi lucrează în tandem cu echipa noastră de consultanţi profesionişti. Astfel, acţiunile sunt bidirecţionate cu un rezultat unilateral – parte implicată congruent.

Organizatorii conferinţei anuale în contabilitate:

De 8 ani, suntem mândrii să organizăm la nivel naţional o importantă conferinta anuala, axată pe teme consistente de fiscalitate şi contabilitate. În cadrul conferinţei participă directori financiari, directori economici sau contabili – şefi ai celor mai mari companii din România:

  • Omv-Petrom;
  • Renault-Dacia;
  • Tarom, Eon-Gas;
  • Enel;
  • Romtelecom;
  • Vodafone;
  • Group Societe Generale.

Evenimentul pe care îl organizăm este unul de amploare şi analizează activitatea pieţei economice prin unghiuri şi viziuni diferite, studii de caz actualizate până la data competiţiei. Conferinţa formează un tablou de ansamblu al eficienţei financiare naţionale şi internaţionale, cadru dezbătut punct cu punct, în detaliu, de către directorii contabil şi financiari angrenaţi în discuţie